...



Just nu har jag kanske den absolut tråkigaste perioden i mitt liv. Men om tio dagar så flyttar jag äntligen från min studentlägenhet här i Växjö. Snart, snart börjar min praktik i Stockholm och efter det kan jag äntligen åka till Norge och jobba och bo med älskling!

Tristessen här gör mig helt handlingsförlamad och omotiverad till allt. Kanke var det därför som jag tänkte att jag skulle börja med en blogg, för att ha något att göra i två veckor. Men nu har det gått typ en vecka utan att jag orkat engagera mig i den heller. Men jag ska ge det ett försök =)
Jag saknar mina vänner och älskling så fruktansvärt mycket...gör verkligen ingenting här, tiden står still.
Idag har jag iallafall gått en lång promenad efter att jag sov till klockan ett...

Igår hade jag fredagsmys med ett bigpack glass och Pom-Pom, jag kände mig väääldigt ensam och på gränsen till patetisk!

Så trist att mina girlies har flyttat härifrån och bara jag är kvar =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0