Reunion in Las Vegas!

Vi har precis hyrt en bil i en månad till att börja med. Efter julafton kör vi mot Las Vegas for nyårsfirande och möter upp mina gamla vänner Shawna och JIll som jag inte träffat sedan 2006!  Vi bodde tillsammans i ett år och hade så sjukt roligt ihop. Jag undrar hur det kommer bli att ses igen. Jag längtar så jag spricker!
Efter Vegas är planen att köra runt och uppleva det vi känner for. Mitt enda krav är att jag slipper frysa!
Nu börjar jakten efter en nyårsklänning och skor!



JIll & Shawna ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Isadora

Hälsa Banana från mig, gumman! Och ha så kul :)

Puss

2010-12-23 @ 20:07:49
URL: http://hessingen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0