juldagen

Just nu längtar jag hem något förfärligt. Förstår inte vad jag tänkte med när jag bestämde mig för att vi skulle åka bort över julen. Vi kunde ju lika gärna väntat en vecka...
Juldagen har blivit en tradition att fira hemma hos mig med bästa tjejerna. Då tar vi igen förlorad tid och inga snoppar är välkomna.
Det roligaste jag vet är att duka, pynta och baka till kvällen. Temat blir ofta väldigt tjejigt ;)
Jag hoppas ni får en alldeledes fabulous kväll angels och jag lovar att aldrig bryta den här traditionen igen!
Puss på er!!

Jag önskar att  många av mina kort inte försvunnit, men några kan jag iallafall bjuda på!










Det här var 2005...


2
008...







     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0