24!!

Tänk att jag fyller 24 år idag!
Det är ju helt otroligt. Jag tror fortfarande att jag är 21...
Kommer jag någonsin att bli riktigt vuxen? Nej, det vill jag nog inte heller.
Att inte bli firad hemma på sängen med rosa paket och räksmorgåsar känns lite sorgligt faktist! Underbaraste R kom med frukttårta och äggtoddy till mig idag på morgonen =)
Mamma har mailat bilder på min present! En jätte fin spegel som vi ska ha i badrummet när vi flyttar in i en ny lägenhet. Innan resan fick jag även en guldring med en stor rosa sten =) Hon kan verkligen hitta de finaste presenterna, utan att jag ens önskat mig det. Tusen tack!

Idag ska vi ut och köpa en nyårsblåsa till mig och på kvällen blir det middag på något mysigt ställe.
Inte en så tokig dag andå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0